marți, 27 august 2013

Goana după aur

Pe lângă toate mâncărurile pe care le vom găti și evenimentele pe care le vom organiza, visăm la un spațiu altfel, în care să se întâmple tot felul de lucruri frumoase. 

Acum vreo trei luni am început goana după finanțare - proces îngrozitor ce implică prezentarea cu mult entuziasm a planului de afaceri la toate băncile mari, știind ca rata de succes va fi una minimă. Am apelat inclusiv la business angels, dar neavând afacere în domeniul IT/software/online, nu am prezentat interes. 

După săpături intense și zeci de descurajări de la cunoscuți, am găsit aceste două programe de finanțare: unul de la Ministerul Economiei - START (vezi aici), celălalt de la Ministerul Finanțelor Publice (și aici).
Ne-am apucat de scris proiectele, am obținut oferte, am depus dosarele. Acum așteptăm cu încordare răspunsurile de la cele două Ministere.

Iată ca după doar trei fraze plictisitoare am ajus la subiect.
În toată goana asta după bani ar trebui să mă simt ca un șoricel mic într-un labirint gigantic, cu șanse infime de succes. Așa mi se spune și chiar așa pare. Dar hey, Thomas Crown mi-a arătat că șansele de reușită sunt legate de planificare, creativitate și o doză de curaj absurd.


"I love this sequence, I love the music. The thing I most love about this sequence is the guy is up against absolutely hopeless, insurmountable odds, and there is this instant where you see in Rene Russo's face that she suddenly realizes he's going to pull it off. And he does." http://www.youtube.com/watch?v=_hgjt8XQU1I

c.t.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu